هرزنامه هدف


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

هدف از انتشار هرزنامه چیست؟

هدف هرزنامه متفاوت است. امروزه هرزنامه عمدتا برای اهداف تجاری صادر می شود ، اما برخی از آنها هیچ ارتباطی با اهداف دیگر ندارد. از این اسپمرها می توان به مواردی غیر از تبلیغات مانند موارد سیاسی یا مذهبی نیز استفاده کرد.

به عنوان مثال ، سردار آرگیک هرزنامه را به یوزنت و شبکه های ایمیل ارسال کرد که هسته اصلی آن را تجدیدنظرطلبی تاریخی است. بسیاری از مسیحیان نیز اینترنت ، تبلیغ و ایمیل را گسترش می دهند. مجرمان بیشتر و بیشتر از انواع مختلف اسپم برای انجام انواع کلاهبرداری استفاده می کنند ، در برخی موارد ، مردم را در زمینه آدم ربایی ، باج گیری و حتی قتل کودکان فریب و فریب می دهد.

منطقه جغرافیایی هرزنامه
کارشناسان آزمایشگاه Sophocles با تجزیه و تحلیل اسپم دریافت شده توسط فیلترهای اسپم برخی از شرکت ها دریافتند که در سه ماهه سوم سال 2007 ، ایالات متحده بیشترین میزان هرزنامه را در جهان داشته است. به گفته کارشناسان Sophos ، 28.4٪ از هرزنامه های جهانی از ایالات متحده تأمین می شود. مقام دوم در این لیست کره جنوبی است که رتبه 5.2.2 را دارد. اسپمرها در سراسر جهان از هزاران رایانه زامبی برای ارسال اسپم در ایالات متحده استفاده می کنند.

هزینه هرزنامه
کمیته بازار مشترک داخلی اروپا در سال 2001 تخمین زد که هرزنامه باعث شد کاربران اینترنت هر ساله 10 میلیارد یورو از دست بدهند. قانونگذار کالیفرنیا دریافت که هزینه ایالات متحده در سال 2007 13 میلیارد دلار بود که شامل اخراج کارگران ، اتلاف تجهیزات و نیروی انسانی بود.

تأثیر مستقیم مالی این فرآیند شامل مصرف رایانه و منابع شبکه ، اتلاف وقت و منابع انسانی و نگرانی برای ارسال پیام های غیرضروری است. علاوه بر این ، انواع مختلفی از هرزنامه وجود دارد. اینها مثالهای زیر است:





:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : spam
ت : یک شنبه 27 مهر 1399
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');